Rozbudowaliśmy system pobrań, który daje możliwość elastycznego zarządzania wypłatami.
Domyślnie na koncie ustawiona jest zawsze opcja wypłat codziennych, czyli niezwłocznie w dniu wyznaczonym zgodnie z wybraną usługą, ale można ją zmienić wybierając jedną z opcji:
- w każdy czwartek;
- w ostatni dzień miesiąca;
- we wskazanych dniach;
- na żądanie.
Wybierając opcję we wskazanych dniach będziesz mógł wskazać konkretne dni w jakie chcesz aby zwroty były wykonywane:
Wypłaty są realizowane w dni robocze. W przypadku gdy wybierzesz dzień, który będzie dniem wolnym, wypłata będzie wykonana w kolejnym dniu roboczym.
Opcję można zmienić w dwóch miejscach:
1. Moje konto => Moje dane - pod danymi adresowymi
2. Moje konto => Moje pobrania
W zakładce Moje pobrania masz możliwość obserwowania wszystkich swoich przesyłek pobraniowych tych, których zwroty były wykonane lub są zaplanowane.
System będzie pokazywał też podsumowanie kwot:
Kwota pobrań oczekujących: Pobrania z wyznaczonym terminem zwrotu, który jeszcze nie minął
Kwota pobrań dostępnych do wypłaty: Pobrania z wyznaczonym terminem zwrotu, który minął, a pobranie nie zostało wypłacone. Dotyczy sytuacji gdy ustawisz wypłaty w wybranych dniach, które nie minęły lub opcję wypłat na żądanie.
Kwota pobrań zleconych do wypłaty: Kwota z pobrań, które są przez Ciebie zlecone do wypłaty.
Wypłaty, w opcji na żądanie, zlecane do godziny 14 są wykonywane tego samego dnia, natomiast wypłaty zlecane po 14 przechodzą na dzień kolejny.
Jeżeli wyłączysz na swoim koncie opcję wypłat pobrań we wskazane dni lub na żądanie to po osiągnięciu terminu planowanego zwrotu pobrania, zgodnie z wybraną usługą na etapie składania zlecenia, będziesz mógł ręcznie wybrać opcję, wypłaty danego pobrania lub będziesz mógł wpłacić te pieniądze na saldo.
Dodatkowo stworzyliśmy widok historii wypłat gdzie system pokaże wypłaty pobrań z podziałem na dni i nr kont. Do każdej takiej wypłaty możesz wygenerować zestawienie.
Sprawdź: